fredag 30 maj 2008

Premiär

Gala! Glamour! Champange! Rösa mattan och allt sånt där. Vad mer? Konfetti? Några sorts manicklar som för ett irriterande ljud när man blåser i dem? Nä, det behövs ingen glamour eller konfetti här. För det andra är jag inte så förjust i champange.

Jag har testat olika bloggar och nu har turen fallit på denna. Jag hoppas den kommer att fungera bra tillsammans med mig. Den verkar enkel i sin design nog och har inte så grilliga mallar. Dessutom är det enkelt att redigera mallen.

Om bloggens framtid: Förhoppningsvis blir det en, eller flera inlägg om dagen. Om det så bara blir en kommentar så ska det ändå föras in. Jag ska även försöka ha med så mycket bilder jag kan. Eftersom jag inte äger någon digitalkamera så får jag förlita mig på samariter i min närvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.