tisdag 10 juni 2008

Önskelista

Japp, i de flesta inlägg kommer jag nu ha en liten "presentation" av en produkt jag önskar mig. Måhända är det lite ego - men en blogg är väl ändå höjden av ego, inte sant?



I listen till höger kommer jag att ha min önskelista och efter varje inlägg kommer den att fyllas på. Jag kom nämligen inte på ett fiffigare sätt att visa både bilden på produkten, vad det var, vart man kan köpa det och varför jag vill ha det. Jag gillar att tjata om produkter, att titta på dom och att shoppa. En bonus kan ju vara att en närstående som inte vet vad den ska köpa till mig får tips just via bloggen. Men det vore väl att hoppas på för mycket. Eller? ;-)

Grej nr 1: Halsband från Adina "Signature circle"

Halsbandet finns att köpa hos Accessora och det är även därifrån jag fått låna bilden. Jag gillar enkelheten och elegansen hos detta halsband. Jag har ett Adina halsband, "Tiny circle", som jag köpte efter att ha sålt alla Pilgrim halsband jag hade. Ok, det där lät mer dramatiskt än vad det egentligen var: jag sålde mina alla tre halsband varav ett fick jag i prenumerationsgåva från någon tidning. De andra hade jag köpt själv vid något tillfälle. Men för att återgå:
Det Adina halsbandet jag nu äger använder jag varje dag. Det är så enkelt i sin utformning och passar till allt. Jag älskar det, jag ångrar absolut inte det köpet. Men nu önskar jag mig det som är en aning dyrare. Mitt kostade 595:- men det jag nu önskar mig kostar 1200:-.

Bild från www. accessora.se



Det är bara att hoppas på att någon känner sig extra generös mot mig. Eller vinner på lotto.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.