onsdag 11 februari 2009

Är nyfiken på:

Imju mascaran, som jag även nu har sett kallats för "perukmascaran", har börjat dykt upp på webbshops i Sverige. Jag såg den för några dagar sen hos Söderfin och nu har den även dykt upp hos Eleven (kan förbokas där). Den låter ju som den kan vara en ren katastrof eller riktigt fin. Det måste ju vara lite svårt att få till en bra effekt kan jag tro och jag har ibland problem med vanliga mascaror. Eller ibland- jag brukar svära ganska ofta åt mascaror eftersom mina ögonfransar är glesa men långa och det gör att de ofta blir klumpiga. Inte särskilt smickrande. Bästa är när jag använt mascaran i tre månader ungefär. Men iallafall- åter till fibermascaran. Ska man våga sig på ett köp kanske? Den är just nu billigare hos Söderfin (195:- istället för 220:-) men sen tillkommer ju alltid frakt och eventuella fakturaavgifter.

Edit: Tävla om en Imju Mascara hos bloggerskan Inthemake här.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.