lördag 28 februari 2009

Butter Londons Thames

Japp, mitt tredje Butter London lack sitter på naglarna och jag är kluven till det. Snyggt- ja. Lättmålat- ja (bortsett från korken). Snabbtorkat- ja. Osv. Men passar jag i gröna naglar? Inomhus är de väldigt gröna, nästan skogsgröna medan de blir mer petrolfärgade ute i dagsljuset. Och den varan har jag fått mycket av idag. Jag har varit ute och promenerat en stor del av dagen med en ljudbok babblandes i öronen. Mycket trevligt eftersom jag ändå kunde höra fåglarnas kvitter. Jag längtar efter våren nu, när tussilagorna börjar titta fram och det doftar varm jord ute. Mmmm..
Just det, mina naglar pratade vi om. Jag tror helt enkelt jag är ovan vid mörka nagellack och just grönt är inget jag använt förut. Men färgen är vacker även om namnet Thames är en anings missvisande. När jag berättade för min pojkvän (som bor i London) att jag hade ett nagellack som hette Thames så frågade han om lacket var brunt. Men men, så här ser det ut på mina naglar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.