torsdag 12 februari 2009

Pausmusik, please

Ok, det var en dålig överskrift men det var det första som dök upp. Jag tar en paus i 'Batman Begins' för att dregla över Fyrinnaes eyeliners. Att jag inte beställde några såna sist. Attans brattans. Jag har den andra 'Batman' filmen hemma (ni vet, den med Heath Ledger) och passande nog gick den första på kanal 6 ikväll. Jag gillade Tim Burtons variant- ni vet, dom första två med Michael Keaton. Jag tror jag tittade på den med Val Kilmer men lessnade ganska snabbt. Tyvärr är det lite samma sak med denna- den känns så svulstig. Lite den där attityden "Vi kastar in en mängd respektingivande skådespelare så måste det bli bra" (förutom Christian Bale som en en lysande skådespelare hur mångha raseriattacker han än får så är ju Michael Caine, Gary Oldman och Morgan Freeman med). Notera att jag inte har med Katie Holmes där eftersom jag tycker hon är en av de mest överskattade skådespelerskorna just nu. Men men, hon är ju iallafall 'mrs. Tom Thumb'.
Men tillbaks till Fyrinnae- jag vill ha allihop- om man bortser från de blåa vilket är mer än hälften- hahahaha. Lover's quarrel är iallfall ett måste.




Tillbaks till Batman- Michelle Pfeiffer gjorde nog sin coolaste roll ever som catwoman. Meow....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.