torsdag 5 mars 2009

Urban decays Pocket rocket

Ok, jag måste erkänna- jag vill faktiskt ha ett sånt här gloss. Det var tack vare Bjooti som jag fick nys på de här härligt smaklösa glossen. Det är allstå märket Urban Decay som släppt en linje gloss som är designade för att ha i fickan. Men, egentligen är det inte det som är grejen. I korken (toppen) på glosset så är det en bild på en man och vrider man på korken (som jag förstått det)- ja, då tappar han visst kläderna. Lite som såna där stripp-pennor som var populära för en massa år sen. Eller exakt som stripp-pennorna. Är detta sexistiskt- ja, absolut- men jag gillar den kitschiga smaklösheten som glossen för med sig. Du kan köpa dem på Look Fantastic för £10.50 (ca 136 kr exklusive frakt). Jag är mycket sugen på "Timothy" färgen faktiskt- jag tyckte om den även om jag inte vet om jag skulle passa i den. Annars så borde jag ju välja "David".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.