onsdag 22 april 2009

Henna resultatet

Första halvan av den här veckan har bestått av en sorts sorteringsmani. Förra veckan fyllde jag år och en av presenterna var att spendera 700 (!!) på Ikea eftersom jag önskade mig olika förvaringslådor. I måndags var jag på Ikea och shoppade oss rejält. Så fort jag har fått iordning allt så ska jag visa hur snyggt det blev i smink-, nagellacks- och krimskramshyllan. Jag är nöjd. :-)
Iallafall, i söndags hennade jag håret - rötterna hade blivit synliga igen. Jag fattar inte varför mitt hår envisas med att vara nästan blont i hårbotten när det faktiskt ÄR brunrött. Knäppt men så är det. Idag var jag hos frisören och klippte topparna. Hon fönade håret och gjorde allt för att framhäva lockarna. Jag tycker det ser ut som ett burr men alla har sagt hur fint det ser ut så det är bara jag som är självkritiskt (och ovan). Se bildbevisen.
Ursäkta den sura minen och raden av tvätt- jag tänkte inte på hur jag tog fotot (hahahaha). Jag hade tvättstugan igår så lägenheten är fylld av torkande kläder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.