söndag 19 april 2009

Söndagspyssel

Idag förbättrar jag min hårfärg genom att har det genomkletat med henna. Luktar äckligt, är trist att behöva gå runt med det i flera timmar men resultatet blir alltid bra. Bli inte rädda för bilden, så här ser jag ut för tillfället- osminkad och nerkletad av henna.


Har pysslat med naglarna också och lackat dem med China glaze Magical. Fint lack och så otroligt täckande. Har faktiskt beställt två till lack från Romantique kollektionen: Admire (rosa aktig) och Cherish (!! Grön!!). Jag tror jag fick en liten sinnesförvirring när jag beställde Cherish men jag hoppas det funkar till min hudfärg. För övrigt kan jag berätta att det går att beställa Creative Nails Design lack från Head2Toe Beauty trots att det står att de bara säljer inom USA.


Låt oss väga upp det fula med en vacker bild. Jag tog den här igår på min blommande pelargon Lavender Lad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.