tisdag 26 maj 2009

Titta här

Ok, jag är inte ett fan av Sofis Mode på Aftonbladet. Jag har svårt för deras nedlåtande stil helt enkelt även om jag inte är perfekt jag heller. Men så såg jag denna artikel idag och jag blev lite full i fniss. Främst pga inlägget jag skrev förra veckan. Det handlar om magväskor. Men jag vill också påpeka att den som tycker om magväskor har rätt att göra det- det är säkert praktisk men jag tycker den är så otroligt ful. Av någon anledning så är praktiska saker ofta osnygga och snygga saker är väldigt opraktiska. Mycket märkligt och jag söker hela tiden efter saker som kan motbevisa detta. Har du ett tips så dela gärna med sig- vad är snygg och praktiskt? Och då menar jag saker som är naturligt snyggt inte har 'pimpats' och pyntats. Och inte saker som är mer praktiska om dom är osnygga. Blev ett flummigt inlägg, jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.