måndag 30 november 2009

Tävling hos Sublimt!


Fina och rara bloggerskan Sublimt lottar nu ut en finfin goodiebag till en av sina läsare. Läs här vad den innehåller. Reglerna är mycket enkla- lämna en kommentar på hennes blogg där du berättar om vad du har för beautyönskningar. Har du en blogg gör du som jag- nämligen skriver om det här- men glöm inte bort att lämna en kommentar hos Sublim ändå, annars hittar hon nog dig inte!

Givetvis har jag en milslång önskelista men jag väljer ut de godbitar som står högst. Till mitt ansikte skulle jag vilja ha Dynamic Skin Recovery spf30 från Dermalogica. Jag fick prover på den för ett tag sen och den passade min hy utmärkt- blev len som en babyrumpa i ansiktet och jag blev strålande fin. Kostar ca 450:- hos Jersey beauty. Till ansiktet är jag också i behov av en ansiktsmask som kan göra alla möjliga underverk för min hy- helt vill jag att den ska exfoliera och ge hyn ett fräscht lyster. Antingen är Glycolactic Skin Renewal Peel Mask eller den något billigare F10 Enzymatic Smooth Radiance Facial Mask, båda från märket REN, något att önska sig.

Förutom det till ansiktet så önskar jag mig en bra mascara, helt en med tubformula som ger massor av separerade fransar- så att jag får blunddockögon. Tubformulan är bäst enligt mig men oftast brukar man inte få så bra effekt. Men jag önskar mig en. Egentligen finns det en mängd smink jag önskar mig- helst från Illamasqua. Jag har en förkärlek för guldiga färger kring ögonen så allt sånt är välkommet- tja kanske inte en guldmascara- jag håller mig till den traditionella svarta där.

Till håret önskar jag mig Redkens All Soft shampoo och balsam som jag hört så mycket gott om. Samt en spray till att 'återaktivera' lockar i håret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.