torsdag 3 december 2009

Mina önskningar


Jag hoppas att jag har varit snäll nog så jultomten ger mig åtminstone något av detta. Om inte annat så fyller jag 30 (ojojoj) i april och detta är ju läge nu liksom att börja shoppa något till mig nu för jag vill ha något fint! Högst upp på önskelistan ligger ju en London resa men där tillkommer det ju så mycket annat. Men men, eftersom hjärtat bor i London så är det ju dit jag längtar...

Men, till listan- hudvård från Dermalogica och REN. Kroppsvård från Crabtree & Evelyn, helst från Naturals serien eller den nya serien Destillation. Smyckena från Alex Monroe är som små konstverk från naturen. Hur kan man inte älska dem? Ärtskidan kommer alltid att påminna mig om Dave (det är ett internt skämt kan man säga). Sen så är det mina två favoritparymer- bägge två har jag bara några få droppar av i provrör. Det är Black March från CB I hate perfume- den doftar jord och fräscha, gröna skott. Låter märkligt, jag vet men den doftar underbart. Den andra är Safran Troublant från L'artisan. Den enda parfymen som doftar exakt som varm saffran gör- en dröm.

Håll tummarna för mig ni med!

2 kommentarer:

  1. Åh jag älskar REN, speciellt deras kroppsprodukter! Dushkräm och bodylotion, mmm... Håller tummarna att tomten läser din blogg! =)

    SvaraRadera
  2. Fyller 30? Oj, hemska tanke, vojne, stackars! Eller inte.
    Jag har gjort det, och se, jag överlevde. Om än knappt. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.