onsdag 14 april 2010

Från Revlon

Jag har fått turen att testa den fina skuggtrion Gold Dust från Revlon Natural wonder samt lacket Coral Orange från samma märke.

Dosan till skuggtrion känns tung och rejäl. Den känns lyxig på något sätt. Som namnet antyder så är det en trio i guldnyanser. När jag förberedde swatcharna så måste jag säga att konsistensen kändes väldigt krämig. Det ska bli intressant att testa dem i en full make-up. Det är något jag inte vågar nu eftersom jag är förkyld. Skuggtrion kostar 229:- och finns att köpa hos E-beautyshop. Dessa produkter gör mig faktiskt mer nyfiken på detta märke men priset är lite högt. Det ska bli kul att se om det faktiskt är prisvärt.

En notd med lacket kommer senare!

6 kommentarer:

  1. Varför är Revlon så dyra här? Utomlands är det ju ett budgetmärke i klass med Maybelline och L'Oreal. Förut när Revlon fanns på varuhusen här i Sverige var ju priserna mer moderata än de är nu på den svenska sajten.

    SvaraRadera
  2. Mycket bra fråga! Jag ska gräva lite och se om jag får någon klarhet i det :-)

    SvaraRadera
  3. Oj, nu såg jag att Ninni och jag tänkte ungefär likadant =)

    SvaraRadera
  4. Det ser ju inte dumt ut, men Revlon är ett budgetmäke enligt mig, och bör inte alls vara så dyrt. Det brukar ju finnas i typ mataffärer brdevid Maybelline och Max Factor...

    SvaraRadera
  5. Jag har skickat ut föfrågningar om detta och lovar att återkomma när jag får svar. :-)

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du får testa! Inte så ofta man ser Revlon (eller den andra revlon;)) på bloggar.

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.