torsdag 25 november 2010

Oh My God! I'm naked- again

A looong time ago- well, about a year and half ago- I posted a picture of my nails in the nude. Since a few of my favourite nailbloggers have posted pictures of their nails "in the nude" I'm going to jump on that trend and do that too. But first let me show you how they looked in March of 2009:





Look how long they were! OMG- I find that horrible now for some reason. It's strange how things can change in a year. But they are in good shape though. And now for the nails, as they are now. Well, before I painted them:

4 kommentarer:

  1. Tycker du hade jättevackra naglar när de var långa. Inget fel nu heller så klart, du har fina nagelform, men jag ser inget horribelt med de långa. Och du har ju inga missfärgningar!

    SvaraRadera
  2. Sminkan- Tack :-) Jag tror jag är lite överkänslig och överkritisk när det gäller mina naglar. Men jag har haft tur med missfärgningar.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att dina långa naglar var jättefina, de ser otroligt välvårdade ut. Men de är väldigt fina i kortare modell också. :-)

    SvaraRadera
  4. Nailtastic- Tack! Lustig nog så vårade jag dem inte lika mycket som jag gör nu. Jag måste ha bra gener eller bara ren tur ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.