söndag 5 juni 2011

Barielle "Uninhibited"

Ibland så köper man ett lack som är jättefint på andra men en katastrof när man bär det på sina egna naglar. Här kommer iallafall Uninhibited från Barielle:



Jag tror aldrig att jag kommer att gilla gult på naglarna. Jag har börjat tycka mer om grönt och blått (i rätt nyanser) men gult... nä. Det är fint dock, ljusgult med massor av glitter i guld och grönt- det finns även en släng av ljusblå glitter även om de är svåra att se. Tyvärr så blir det en ojämn yta på lacket men med ett extra lager topplack så kan det kännas slätt iallafall. Torktiden är helt ok med Milanis topplack. Barielle är ett amerikanskt märke som tyvärr inte finns tillgängligt här. Jag köpte mina förra året genom Nailmail och jag hoppas att de kommer igen som månadens lack eftersom de har många fina lack i sitt sortiment.

In English: Barielle's Uninhibited proves that yellow polishes aren't my cup of tea unfortunatly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.