lördag 11 juni 2011

Nails Inc. "Brompton X"

Och ytterligare ett lack djupt nere från arkivet. Jisses vilka långa naglar jag hade. Nåja, så kan det vara när man låter dem växa hejvilt. Det här är från ytterligare ett engelskt lackmärke. Dom gör verkligen bra lack därborta.På bilden kommer jag ihåg att jag hade haft lacket på i några dagar- kanske 3 eller 4 vilket är ovanligt för mig. Om ni studerar bilden så kan ni se att det är lite repig (något som bara syntes genom kamerans lins- hade jag vetat hade jag strukit på ett nytt lager topplack) men absolut inget tipwear vilket jag tycker är otroligt. Det är dessutom en fröjd att måla med- blir otroligt jämnt och torkar snabbt. Här har jag den barbie-rosa Brompton X och är som alla andra Nails Inc lack döpt efter ett ställe i London. Det är ett frostlack men det otroliga är att det här blir inte randigt vilket jag aldrig varit med om förut. Frostlack blir i princip ALLTID randiga. Men icke detta. Behöver jag säga en till gång att jag är imponerad? Nä, låt oss kolla på lacket istället: (mina är köpta från Asos)
In English: An super pink Barbie kind of polish from the brand Nails Inc. I am super impressed by the polishes I have from Nails Inc- they all have super high quality and they are a dream to have on your nails. Love them, just absolutly love them!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.