onsdag 24 augusti 2011

Illamasqua Raindrops

Är krasslig idag så texten blir lite kort. Den här skönheten är Raindrops från Illamasqua. Ett grått jellylack med små flakes/stora glassflecksglitter flagor (bägge beskrivningarna fungerar). Det är helt underbart och även om det drar åt blått på bilden så ser lacket grått ut på mina naglar. Jag hade svårt att ta bort det faktiskt för jag var så förtjust. Det ser verkligen ut som regndroppar. Nu ska jag gå och lägga mig en stund och försöka krya på mig. Fortsättningen på 31 dagars utmaningen kommer senare!

Klicka på bilden så ni kan se glitterflagorna ordentligt!
In English: My latest nail varnish crush is Raindrops from Illamasqua. It's absolutly amazing.

5 kommentarer:

  1. Vilken fint och ovanligt lack!

    SvaraRadera
  2. Superläckert. Jag väntar på rätt humör för att packa upp min flaska. :D

    SvaraRadera
  3. Kerstin- Jag har inget som liknar det- just glittret i det gör det så otroligt fint.

    Chaosophia- Jag körde mitt på en väldigt regnig måndag- passade perfekt :-)

    SvaraRadera
  4. Har missat det här inlägget! Lacket ser väldigt fint ut, och grått i min bildskärm ;)

    Hoppas du mår bättre nu!

    SvaraRadera
  5. Carina- Tack och ja, jag är tillbaka till mitt vanliga jag :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.