tisdag 29 maj 2012

Dollish Polish "Why'd it have to be snakes?"

Ännu ett lack från Dollish Polish och tyvärr är detta ett som inte går att köpa längre. Jag köpte mitt enbart pga namnet eftersom allt med ordet "snake" i är bara ett måste för mig. Jag är hemskt förtjust i ormar och reptiler överlag- har varit det sedan jag föddes.Men åter till lacket:




Why'd it have to be snakes är ett mellangrönt (en ganska neutral grön faktiskt) metallic-lack med glitter i grönt och guld. Helt ok lack men ingenting jag tappar andan över. Märkligt nog påminner det mer om grodskinn än en orm. Men det är bara min reflektion.

In English: Why'd it have to be snakes from indie-brand Dollish Polish. Unfortunatly this isn't available anymore. Sort of reminds me of toad or frog skin for some reason

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.