söndag 3 juni 2012

Max Factor "Fantasy Fire"

Den här lilla godingen tillhör någon speciell kollektion som bara släpptes i England (?) och roligt nog så sprang Kicki runt hela London för att få tag på den åt mig (tack Kicki). Men nu tar vi bilderna va?





Fantasy Fire är ett layeringlack och jag har lagt det över blåa "Serpentine" från Nails Inc eftersom jag ville behålla den blåa färgen eftersom kontrasten mellan blått och rött är snyggt. Det finns även ett grönt skimmer där men jag kunde inte få fram det på bild. Resultatet är iallafall ett magiskt lack och det liknar inget annat. Så ska du till England så rekommenderar jag att du håller utkik efter detta!

In England: Magical "Fantasy Fire" from Max Factor.

9 kommentarer:

  1. Brutal felsatsning av MaxFactor att inte släppa det här i USA där det blev så hypat, de hade tjänat massor på det! Och visst är det fint... men kanske inte säljes-på-nätet-till-fem-gånger-inköpspriset-fint :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. De borde släppa det i USA i en ny kollektion om de är smarta.

      Radera
  2. De har väl inte MaxFactor i USA? Bara Covergirl som verkar vara typ samma grejer, typ mascarorna...

    Däremot borde det släppts här också!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där sa du något! Jag vet faktiskt inte om Max Factor finns i USA eller inte. Och jag håller med- vi har ju de minilacken här!

      Radera
  3. Åh, lyllos dig som fått tag i en flaska! Det ser helt fantastiskt ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oja- Kicki gjorde ett superjobb som fann det <3

      Radera
  4. Så fint! Jag tror faktiskt jag har ett lack som är väldigt likt det där! Får kolla igenom bloggarkivet och rota i lådorna, för jag är sugen på att bära mitt exemplar igen! Tror det är från Oriflame :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.