onsdag 12 september 2012

Maku Up Store "Tatjana"

Nu har ju Des, aka Fröken Rosa, redan visat detta idag men eftersom MUS har sitt Spellbound event idag så tyckte jag att det passade att visa det enda MUS lacket jag har kvar att visa. Så här är Tatjana:





 Tatjana är en varm lila med ett otroligt fint skimmer som vägrar visa sig ordentligt i kameran. Jättefint och det var lättlackat. Men, som ni ser så blev det tip-wear ganska så snabbt. Jag vet inte om det är Essies good to go som är boven. Jag måste jämföra med ett annat topplack. Det enda jag kan säga säkert är att Essies good to go funkar finfint med OPI-lack men inte med andra märken. Men det var ett litet sidospår. Tatjana är ett fint och lättlackat lack även om hållbarheten kanske inte är den bästa. Jag tror inte jag har någon lila som liknar denna i min samling.

In English: Tatjana from Swedish brand Make Up Store. Tip wear warning!

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.