onsdag 5 september 2012

OPI Nail Envy

Har någon av er testat Nail Envy från OPI? Jag tror Sminkan har använt sig av det länge (rätta mig om jag har fel) och hon har ju otroliga naglar. Jag fick ett mail från OPI med deras olika Nail Envy:
Nail Envy sensitive and peeling verkar passa mina naglar (som gärna skivar sig). Men, de kostar 280:- styck vilket jag tycker är lite saftigt. Speciellt om man inte vet om de faktiskt fungerar. Visste jag att de skulle fungera på mina naglar så vore det värt det. Jag är nog lite snål tror jag.

Så berätta gärna om era erfarenheter för jag är nyfiken!

In English: Have any one of you tried OPI's Nail Envy? I'm curious.

11 kommentarer:

  1. För det första så kan du ju köpa en från utlandet, borde väl bli billigare än 280 kr? :)

    Och nej, vad jag vet så använder Sminkan inte Nail Envy, utan hon har i flera år använt OPI Natural Nail Strengthener..?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är sant. Det blir väl ebay isånafall. Och ahaaaa, my bad, jag var ju inte säker och körde lat-varianten, dvs skriva innan jag dubbelkollar. ;-)

      Radera
    2. Hahah no probs, som du märkt så är vi andra snabba att rätta dig ;D

      Radera
  2. Det stämmer, det Andrea skriver, att Sminkan använder Natural Nail Strengthener. Den använder jag med då Nail Envy innehåller formaldehyd eller vad sjutton det heter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahaa, innehåller den formaldehyd? Ja, det är ju rätt så uttorkande så det vill jag inte ha på naglarna! Du har ju också fina naglar så det är kanske bättre att kolla efter Natural Nail.

      Radera
    2. Ja jag har också köpt mig Natural Nail. Körde på den istället för den orange Nail Envy, just pga. ingredienser och vad jag hört om dem båda :)
      Gillar den skarpt hittills! Så testa :D

      Radera
  3. Jag kör också med OPI Natural Nail Strengthener, och har använt mig utav den i flera år. Har inga planer på att byta ut den heller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhå, den låter ju onekligen bra. Jag måste googla lite på Natural nail nu :-)

      Radera
  4. Nix nej, jag har aldrig använt nail envy. Jag har använt deras Natural Nail Strengthener som inte heter Nail Envy.

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Hahahaha japp, alla känner till vad du använder för något ;-) Utom jag då det vill säga- hahaha. Men jag måste kolla upp den så jag fattar den exakta skillnaden mellan Nail Envy och Natural Nail strengthener

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.