onsdag 5 september 2012

Stor konstnärstävling med Idun minerals!

Jaga har hört talas om detta för någon dag sedan och nu äntligen har jag tagit mig för att skriva ett inlägg eftersom jag tycker det verkar spännande. Men tävlingen går alltså ut på att skapa en bild av den nordiska gudinnan Idun i sitt sommarparadis. Vinsten är 20 000 samt produkter från Idun till ett värde av 2000 kr och givetvis en massa publicitet. Inte en dålig pott måste jag säga.


Mer om tävlingen om fullständiga regler hittar du här. Tävlingen avslutas den 30 September 2012 och alla bidrag ska (inscannade) skickas till konstnar@idunminerals.com Så börja skissa nu! Och Bokkei, jag tittar på dig ;-)

Lycka till allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.