måndag 10 september 2012

Testar!

Idag blir det kanske segt med inlägg. Har varit hos tandläkaren och lagat en tand jag haft problem med ett tag. Jag har inte ont men det är helt enkelt påfrestande och det känns som jag sprungit ett maraton eller något.

Men strunt samma. Jag fick hem ett OPI Nail Envy i fredags för att testa. Jag har inte hunnit kolla upp skillnaden mellan denna och Natural Nail Strengthener men jag kan meddela att den Nail Envy jag fick hem inte innehåller formaldehyd.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Är också nyfiken, funderade på att skaffa opi nns efter mitt seche rebuild tar slut.. men vet inte vad det är för skillnad på det och detta..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag måste sätta mig in i det och jag lovar att göra ett inlägg om det när jag får tid. :-)

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.