torsdag 26 februari 2015

OPI Just Lanai-ing Around

Häromdagen visade jag This Color is Making Waves från OPI:s Hawaii-kollektion. Idag har jag ytterligare ett lack från samma kollektion, som har slagit något sort "like-rekord" på instagram. 
Just Lanai-ing Around är ett mellanrosa, lite dämpat rosa lack med diskret silverskimmer. Av någon anledning så tycker jag färgen är rosenrosa (trots att rosor kommer i alla möjliga färger, jag vet). Men när läppstift eller blush kallas för tea rose, eller bara rose, har ofta just den här typen av rosa. 

Formulan är verkligen super och jag behövde bara två lager för att det skulle täcka. Det är verkligen en fin rosa men jag är faktiskt väldigt överraskad över hur många likes den har fått. Men det kanske är så att rosa är den mest populära färgen bland alla åldersgrupper?

Just Lanai-ing Around finns bland annat att köpa på Eleven (länk kommer) för 155:-.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.