lördag 16 maj 2015

Recension: Moisture Surge Intense från Clinique

Jag tror ärligt talat att jag har hittat min heliga graal när det gäller ansiktskrämer. Den här burken på 50 ml innehåller ett mirakelsmet som mitt ansikte älskar! Jag har ju, som jag nämnt tidigare, mycket känslig och även torr hy. Inget har riktigt återfuktat på djupet. Det har speciellt synts vid munnen där skrattrynkor verkligen blivit till rynkor när huden varit törstig. Men nu: len och spänstig i hela ansiktet. Älskar!

Finns det någon nackdel då? Ja, priset är inte så roligt. Burken kostar nämligen 430:- (hos Kicks) och för en studentplånbok så är det lite för saftigt. Jag hoppas verkligen jag får ett jobb eller vinner på lotto innan den här burken tagit slut!

Att jag mottagit varan som pressprov påverkar inte mitt slutgiltiga omdöme om produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.