onsdag 25 juni 2008

Nya inköp

Har precis varit på Niklasdamms handelsträdgård och köpt två pelargoner; P. Tongaense och en Lavender Lad. Otroligt fina blommor.

Jag har varit upptagen i några dagar med att rensa här hemma. Jag har tröttnat på alla prydnadssaker så en massa har åkt ned i kartonger. Det är mycket sakande och väljande. Dessutom har jag två badrumsskåp fulla med en massa blaj (åtminstone så känns det så). Jag bor ensam och ockuperar två badrumsskåp, det är bara för mycket. Men nu är det nästan perfekt. Ett par vänner är på väg till IKEA just nu så jag skickade med dem en peng och en liten lista. Jag behöver förvaringslådor till badrummet att stoppa ned alla småsaker i. Förhoppningsvis blir slutresultatet bra. Jag får visa bilder här. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.