tisdag 17 juni 2008

Önskelista nr 2

Just det! Jag är fortfarande "på" när det gäller önskelistan. Den är gången är det en sak som jag verkligen skulle behöva.

Det är Terry Gel Bootys och det är små, söta sockor som återfuktar fötterna - jo, det är sant! Det låter ju för bra för att vara sant! De används inte varje dag utan som 30 minuters intensivbehandlingar några gånger i veckan. Men priset har fått mig att tveka lite: 360:-. Men de ska räcka till 40 behandlingar och är tvättbara (handtvätt) så det är inte en engångspryl. Dessutom fick den hyfsat betyg av Accessoras recensionspanel. Men fungerar det så skulle det vara perfekta för mina fötter som inte är särskilt trevliga. Inte förbättrar jag läget med att riva bort torr hud. Jag kan inte låta bli, det är hemsk ovana, ungefär som vissa biter på naglarna. Det gör att mina hälar inte är full av sprickor utan är såriga istället vilket inte är särskilt mycket snyggare. Men jag ska inte plåga er med en bild av mina misshandlade hälar. Nä, det får bli till Halloween när man ska skrämmas.

(Bild kommer ifrån Accessora - publicerad med deras tillstånd)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.