tisdag 13 januari 2009

Ansiktskräm från Kimberly Sayer of London

Ok, jag gjorde slag i saken och beställde Anti-oxidant daily moisturizing cream. Jag måste ha en ny ansiktskräm eftersom det känns som om mitt ansikte börjat göra revolt- en känsla som inte är alltför angenäm. Mina dr Brandt prylar ska bort- de har blivit förvisade från mitt badrumsskåp eftersom de är för starka för mitt ansikte- något fel är det eftersom jag fått fler torra, kliande fläckar än nånsin plus att hyn känns allmänt irriterad. Istället har jag använt mina Burt Bee's krämer (i brist på annat) men de blir lätta oljiga på mitt ansikte. Så efter att ha hört en massa bra om denna kräm och en kombination med ett specialerbjudande från Indulge så slog jag till. Måtte den vara bra nu. Jag återkommer i frågan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.