lördag 17 januari 2009

Inga naglar idag

Just det- för nagellacket har inte flagnat något. Inte sen i tisdags och jag har både diskat och duschat varje dag. Otroligt. Så länge brukar det inte sitta faktiskt. Måste bero på under- och överlacket från zoya. Rekommenderas alltså.

Jag läste precis på Rocketqueens blogg om Mölleviks produkter som finns på E-beautyshop och blev lite nyfiken på deras bodyscrub. Jag söker nämligen en bra kroppskrubb eftersom jag tycker oftast att de inte har nog med "riv" i sig eller så är de för uttorkande. Få se när mina pengar räcker till att investera i en sådan skrubb.

Ursäkta mitt dåliga bloggande denna vecka. Jag ryckte ut en tand i onsdags och det gjorde att min energi inte var på topp. Det berodde mest på att jag inte ville tugga och därmed bara kunde äta nudlar vilket inte ger mycket energi. Lättlagad men torftigt. Men nu känns det bättre och jag ska fortsätta mitt bloggande som vanligt igen. Nedan syns min lilla tand- jag vet att jag är bisarr men jag tog tanden med mig. Den är ju min ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.