söndag 18 januari 2009

Hmm

Är lite sur för tillfället. Det visar sig att en mystisk summa har dragits från mitt konto så jag kunde inte betala för de två make-up borstarna jag köpt på Tradera- tur att jag får ekonomiskt tillskott imorgon. Men varför har en sån skum summa (331,01) dragits från mitt konto? Vad gjorde jag i fredags? Jo, det jag gjorde var att jag försökte beställa från Everyday minerals men fick hela tiden ett felmeddelande. Sen så stämmer inte summan som dragits med summan jag ville beställa för. Unless.... hmmm.. jag kom just på- frakten plussas ju på i efterhand. Men ändå- enligt mitt konto på Everyday minerals så finns det inga ordrar att behandla. Dessutom så brukar ju alltid kundvagnen tömmas efter att man köpt innehållet i den. Enligt min uträkning så skulle den totala kostnaden för min order hos EM bli 326,87 (enligt XE converter) och det är ju ganska likt den summan som dragits från mitt konto. Skillnaden i småmynt kan ju handla om marknadens obalans.

Jag har aldrig haft problem förut med beställningar från utlandet. Jag är naturligt försiktig så jag brukar ha ögonen med mig för eventuella lurendrejare. Dessutom brukar jag höra mig för eller ha ögonen öppna för andra som beställt hos samma webshopp- hitills har det gått bra. Måtte jag få svar från banken eller EM snart så detta blir utrett- jag är för snål för att kasta ut 331.- bara på ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.