onsdag 21 januari 2009

Lite Fyrinnae

Min första FOTD blev inte så lyckad men skam den som ger sig.
Jag blev så nyfiken på att prova Fyrinnae direkt när jag öppnade paketet. Men vilken skulle jag välja? Den mest vågade färgen jag köpt var Daemon's Tail, en glittrig rödlila färg som såg helt otrolig ut i verkligheten. Till den tyckte jag att den rosa Peaceblossom och vita Sakura (körbärsblom) passade bäst. Jag var lite feg med Sakura eftersom den var så intensiv. Jag har inte riktigt lärt mig highlighter knepet än.

Här är min nästa kreation;


Eyes:
Too Faced eyelid primer
Fyrinnae Peaceblossom (över hela ögonlocket)
Fyrinnae Daemon's Tail (vid kanterna)
Fyrinnae Sakura (som highlighter- jag måste lära mig att lägga den bättre)
Face gel eyeliner (svart)
Mirenesse Thickening mascara (tyvärr inte på sitt bästa humör)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.