fredag 23 januari 2009

Ahaaaa

Nu vet jag! Jag köpte Kimberly Sayers ansiktskräm förra veckan och vid första sniffen tyckte jag den påminnde om någon kräm från Lush. Jag kunde dock inte komma på vilken och eftersom närmsta Lush är minst 20 mil härifrån och internet inte har uppfunnit nån sort doftfunktion än så kunde jag inte provlukta. Dessutom var jag säker på att det var en produkt som hade utgått. Men så var jag inne på den Amerikanska lush sidan och då trillade poletten ned! Jag trodde först det var Dreamcream men det kändes inte helt rätt. Dreamcream hade en havre-aktig doft som KS krämen saknar. Men, sen så såg jag det- Gumback Express smoothie! Den var en fullkomligt underbar kroppspeeling. Ganska stora korn dock, men hårda, i en bas som påminde om utspädd lotion eller kanske en bodymilk. Man blev alltid babymjuk efter en skrubb- kolla in den här. Tydligen så har en del av de gamla produkterna kommit tillbaks- åtminstone i USA. Hoppas verkligen de kommer hit också. Jag längtar efter att lägga vantarna på en Gumback igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.