torsdag 12 mars 2009

Magiska naglar

Tisdagen och onsdagen pryddes mina naglar av China glaze Magical. Jag är väldigt impad av detta lack! Det räckte med ett lager för att det skulle täcka totalt. Och finishen blev väldigt snygg. Färgen på lacket är ganska svårbestämbart för det ändrar färg i olika ljus. Det är en blandning är brons till rosa till lila. Otroligt vackert. Är det samma kvalité på alla lack ur Romantique serien så måste jag skaffa fler. Jag har gråsvarta Awaken hemma från samma serie hemma och det ska bli intressant att se hur den fungerar. Enda nackdelen är att eftersom detta är ett lack med metallicfinish och eftersom det bara krävs ett lager så syns varje ojämnhet väldigt tydligt. Mina naglar är lite randiga men det som är mest tydligt är faktiskt själva kanten vid nagelbädden. Men, jag tycker inte att det stör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.