tisdag 17 mars 2009

Nytt från Eleven

Alltså till mig- inte som i "nya produkter på Eleven"- hahahahaha. Jag har varit urless i flera dagar pga situationen på jobbet- rekonstruktion och nu är man uppsagd. Så jag behövde lite uppmuntran (för att inte nämna ny mascara) så jag lade in en beställning igår morse hos Eleven. Idag kunde jag hämta den på postutlämningsstället- det går inte att få det snabbare och jag kände mig lite uppmuntrad av det. Jag fick dessutom den "vanliga" goodie-bagen med en mängd prover. Och den här gången var det mycket sådant jag tyckte var intressant, bland annat Aloe Vera cream från HealthAid och Evening Primrose cream från samma märke. Även Philip B Lovin' Leave-in Conditioner fick jag med en pytteflaska av och den doftade underbart. Även om det tar emot eftersom jag brukar dissa hans produkter. Men jag måste lusläsa ingredienserna i denna och är de acceptabla så tänker jag prova det.
Jag beställde två mascaror och jag ahr redan testat en- nämligen Max Factors Masterpiece max eftersom den bara kostade 99:-. Verkar suverän, rent ut sagt. Borsten separerade mina jobbiga ögonfransar grymt bra och jag behöde inte slita med den lilla kammen jag har från Japonesque. Jag är jätteglad- ibland behövs det så lite och väldigt enkla saker för att förgylla ens dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.