måndag 9 mars 2009

Nytt hos Fyrinnae

Åååh! Underbara Fyrinnae har utökat sitt sortiment med flera skuggor.

Den rosa heter Love Potion och tillhör deras Arcane Magic linje- pigment som skimmrar i olika färger beroende på ljus. Jag har bara två såna och de är fantastiska, det är Healers touch och en blå-svart-grön som jag inte kommer ihåg namnet på nu. Love Potion står högt upp på min lista inför nästa inköp.
Brevid Love Potion finns Fish & chips- ingen logik i namnet men det är ganska typiskt Fyrinnae. Det är en varmt guldig färg- inte så glittrande men jättevacker.
Under Love Potion finns Strip poker (underbart namn) och den är grön guldig. Jag vet ärligt talat inte om jag kommer att passa i den. Med sista beställningen fick jag ett gratisprov på Atomic Afterglow och den är gröngrå. Grönt gör lätt att jag ser illamående ut. Men för 16 spänn (just det, det är vad ett prov av en Fyrinnae skugga kostar, dvs. $1.75) så är jag villig att testa.
Sist ut är BBQ sauce och den beskrivs som en mörkare, mer kopparaktig variant av Newcastle som är min absoluta favorit. Så det är ju självklart varför jag vill ha denna.
Damn, måste nog lägga in en liten beställning när Mars lönen kommer in.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.