måndag 9 mars 2009

Vill ha!

Ett till "vill-ha" sug har övermannat mig. Jag misstänker att det beror lite på otillgängligheten också. Tack vare Scrangies blogg så har jag fått upp ögonen för något så coolt som nagellack som ändrar färg i solljuset. Det är inte nåt sånt där "humörs-lack" som skulle ha kunnat finnas på 80 talet utan det ändrar bara färgen i solljuset. Och det är inga små nyansskillnader. Se nedan:

Det är alltså ett och samma lack. Speciellt, inte sant? Jag ber om ursäkt för den dåliga kvalitén på bilden. Jag har bara Paint hemma för tillfället. Det sorgliga med de här lacken? De går inte att få tag på här utan bara i USA. Så det är nog värt att lägga vantarna på om man åker över Atlanten? De kostar $10 st, alltså ca 92 kr. Kan nog vara värt det just för den speciella faktorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.