tisdag 10 mars 2009

Sitter och slöbläddrar i senaste nr av DV

Jag vet inte hur många år jag prenumererat på Damernas Värld. Jag tycker den tidningen ahr en ganska bra balans mellan dyra och rätt billiga produkter. Visserligen föredrar jag mindre intrevjuer med kändisar och mer produkter men det är mitt tycke och den perfekta tidningen är nog svår att finna. Iallafall så läste jag att Kap Ahl (!) ska lansera en ny kollektion i April som baserar sig på 1930 talets mode. Riktigt retro/vntage mode med vissa plagg som är på pricken som ett plagg från 30 talet. Cool idé av ett märke som jag förknippar med lite tråkigt mode. Läs pressmeddelandet här. Jag letade förgäves efter bilder dock. Men för första gången känner jag ett riktigt sug att gå ned till en Kap Ahl butik. Måste hålla utkik i april även om jag tror att pyttestaden jag bor inte kommer att ta del av den här kollektionen. Men jag håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.