fredag 13 mars 2009

Tros-lådan!

Jag sitter just nu och mumsar på lite Marabou mjölkchoklad med digestivekex och börjar känna mig lite mer tillfreds efter gårdagen.
Jag fick ett märkligt avi med posten idag som jag först inte förstod något av. Jag lyckades tyda brevbärarens kråkfötter till Fouches Sweden. "Men, jag har ju inte beställt något därifrån" var min första tanke. Men, paket är ju alltid skoj så jag gick och hämtade ut det. Det var en försändelse från Fouches "Knickerbox" och det gjorde mig mer förvirrad. Jag hade ju sagt upp det i december. Eller uppfattade de bara det som att jag ville hoppa över den försändelsen? Nåja, oavsett så ska jag kontakta dem så jag vet vad som gäller i framtiden. Det här paketet behåller jag för det kostade fjuttiga 204:- kr för ett par fina trosor från Pour Moi?,en fullstor Snog me senseless Breath spray från Anatomicals + prover på Exfoliating wash från Sienna X, Enegry patches från SNoozers are looser (har ingen aning om vad detta är, måste googla det), Cakewalk triplemint footcream från Cake Beauty samt Milk Made Velveteen Hand Crème också från Cake Beauty. Bara trosorna från Pour Moi kostar ju mer än 200:- så detta var en bra deal. Måste nog behålla mitt medlemskap ändå- det är ju bara 4 utskick per år och det går att se vad nästa utskick innehåller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.