lördag 11 april 2009

Matthew Williamson för H&M

Ok, detta är ju ingen nyhet egentligen eftersom det gick H&M ut med för en månad sen eller nåt. Kalla mig bara sen med mina modeinlägg ;-)
Glamour (ni vet tidningen) hade ett jättebra repotage som går att läsa här med framförallt en massa bra bilder från kollektionen. Så ni slipper en självälskande Sofi Fahrman åma sig i kreationerna som hon tycker är snyggast.
Bältet är egentligen min favorit- jag måste få tag på det på något sätt. Ni som är vana att slåss vid H&M premiärerna för vissa kollektioner- hör av er till mig så får vi göra upp något. Jag kommer inte i närheten av dessa releaser så jag för hitta alternativa vägar. Klänningen är också fin men jag tror det är ett av plaggen som är mest eftertraktat, dessutom tror jag att priset kommer att vara utanför vad min plånbok klarar av. Men bältet vill jag ha, just för att det är "ful-snyggt". Det är alltså så fult att det är charmigt. Jag är förtjust i vissa såna detaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.