måndag 27 april 2009

NOTD: China Glaze For Audrey

Japp, äntligen kommer det en bild på nylackade naglar. Nu är det China Glazes turkosa (!) krämlack (!) For Audrey som turen kommit till. Men vänta lite. Ett knallturkost krämlack på mina naglar? Vad har hänt? Ärligt talat så vet jag inte, jag måste ha blivit hjärntvättad någonstans. Finns det aliens som omprogrammerar folk att gilla starkare färger på nagellack? Finns det ett Arkiv X avsnitt om det kanske? Iallafall så pryder denna knalliga färg mina naglar just nu. På bilden har jag haft tre lager.

Yes, finally there's a picture of my newly polished nails. This time it's China Glaze's turquise (!) creampolish (!) For Audrey. But wait. A bright turquise cream nailpolish on my nails? What has happend? Honestly, I dont know, I must have been brainwashed somewhere. Are there aliens that re-programmes people to like bright coloured nailpolishes? Is there an X-files show about that? Anyway, this is the colour thats on my nails right now and even though it's not my normal colour, I like it. Ive had three coats in the picture.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.