måndag 27 april 2009

"Summer is in the air.."

Och det innebär byte av väska- till en lite mer somrig variant. I detta fall till min älskade Gracy cat väska som jag köpte på Tradera för tre år sen. Jag älskar den här väskan eftersom den är så otroligt smaklös i sin färg. Tyvärr så flagnar färgen som bara tusan och jag söker som en galning efter nya Graycy cat väskor men jag har inte hittat någon. Jag vet att de görs i Thailand eller Singapore så därför hittar jag bara en massa hemsidor jag inte kan läsa- vet någon en svensk återförsäljare av dessa så tipsa mig gärna!


Bytet av väska innebär också att allt jag har i handväskan ska flyttas över, så här får ni se vad jag har med varje dag (mobilen är inte med på bilden- hahahaha):

And that means changing the handbag to something a little more suiting the summer. In this case its my beloved handbag from Gracy cat that I bought at Tradera (swedish Ebay) three years ago. I love this bag beacuse its so tacky and tasteless in its colour. Unfortunatly the colour is starting to peel off and Im looking for a new graycy cat bag or at least a Swedish retailer. SO if you know anyone who sells these bag- let me know!
The changing of bags also means putting all the things I had in the old bag into the new one- this is what I carry with me on a daily basis. Mobile is excluded here- hahahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.