torsdag 30 april 2009

Nytt utseende

Som ni kan se så har jag trixat och ändrat lite- det mesta är ju som förut, det är ju inte så mycket som ändras så sett. Men, det är viktigt för mig att påpeka en sådan sak som min länklista till webbshoppar. Jag har beställt från alla dessa, en eller flera gånger, och det har alltid fungerat smidigt och bra. Jag hade egentligen ett annat tema jag ville använda, det var som en uppslagen textbok och en kopp kaffe högst upp i ena hörnet. Mycket snygg men den kanske inte passar en beauty-blogg. Jag får grunna lite på det. Tills dess så hoppas jag att du gillar det här utseendet.

As you can see Ive given my blog a little make-over. Most things are like they were though, nothing much has change so there's no need for bigger changes. But, its important for me to point out one thing and that is the links to the webshops. I have bought something from all of these at one time or another and it has always worked very well. I really had another template that I wanted to use, it was an open textbook with a coffeecup up in one corner. It was very nice but is it really suiting for a beautyblog? I have too think about that. In the meantime I hope that you enjoy this one.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.