lördag 25 april 2009

Orsaken till...

... att jag inte publicerat några NOTD's i veckan. Just det- jag har jobbat på min lilla land. Och trädgårdarbete är döden för både händer och naglar trots att jag bär handskar på mig. Men detta är min lilla stolthet. Jag har rensat igenom det, sätt dit kanter, lagt dit sten och nu satt dit några fjuttiga växter. Men det är jag som har gjort det.

The reason that I havent published any NOTD's recently is beacuse Ive worked on the small garden patch I have. Gardening is pure murder for both hands and nails even though Im wearing gloves. But its my pride and joy. Ive cleaned out all the weeds, put some borders there and layed the big cement stones there and now Ive even planted some small plants. Its me that has done it all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.