söndag 17 maj 2009

5 saker ni aldrig kommer att se mig i

Trender kommer ju och går. Ena dagen gäller ett visst plagg ett nästa vecka så gäller ett helt annat. Samt att det som tidigare varit så inne, så hett, är helute och ingen vill ens ta i plagget med tång. Stora bål annordnas där folk bränner plaggen under ceremoniska hymner. Eller ja, det sista var en viss överdrift. Jag tror de flesta plaggen slängs i Myrorna ochh UFFs containrar.
Men till listan:

1. Foppa tofflor (det spelar ingen roll vilken färg de kommer i eller hur bekväma folk säger att de är, jag vägrar- hör ni det- vägrar köpa ett par)

2. Midjeväska (sist jag har midjeväska var det fortfarande 80-tal och jag gick i småskolan, no reason to go back)

3. Skinnväst (nej nej nej nej, även om jag börjat få upp ögonen för västar så nej)

4. Tjock länk i guld (behöver jag ens förklara)

5. Platta gladiatorsandaler (jag är ledsen men jag tycker verkligen inte de är snygga)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.