tisdag 19 maj 2009

NOTD: IsaDora #193 Pure Coral

Mitt första IsaDora lack och jag har enbart snälla saker att säga om det- förmodligen är det det bästa lack jag någonsin lackat med. Helt ärligt. Färgen liksom bara sög fast sig på nageln och trots det så torkade det helt jämnt och fint. På bilden har jag två lager och det är inte helt opakt men det är ju inget som stör mig. Jag gillar att se nagelbädden av någon anledning men det är ju min egna, konstiga egenhet.

Ok, ska jag tvingas att säga ett enda negativt ord om detta lack så kan jag säga att nyansen är omöjlig att sånga på bild. Jag tog ett 20 tal bilder med samma resultat. Tillslut lessnade jag. Lacket är inte så här tomatrött som det ser ut- färgen är mer korallig. Tro mig, ett lack som lutar mer åt den gula skalan skulle inte ha sett bra ut mot min hudfärg. Men, nog om det. Köp IsaDoras nagellack för om alla håller samma bra kvalité så är det ett fynd eftersom de kostar 69:- och det är också ett lack som man ofta hittar i fyndlådor som hos Lindex eller H&M. Så köp - köp! Det ska jag göra... om jag får några pengar från A-kassan dvs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.