måndag 11 maj 2009

NOTD Cina Glaze Cherish

Cherish är ett 'sellerigrönt' lack från Romantique kollektionen som kom ut förra året. Hela kollektionen består av metalliska lack som är helt otroligt täckande. Jag har fyra lack ifrån den och jag gillar dem alla. Favoriten är nog den blyertsgrå Awaken. Men till Cherish- jag är inte säker att den passar mig. Färgen är jättefin men jag tror att den skär sig en aning mot min hudton. Nu är ju inte det en stor överraskning eftersom grönt inte fungerar med mig hur mycket jag än försöker och hur mycket jag än vill. För att det ska fungera måste det vara en droppe blått i det och det är det inte i denna. Möjligen kommer jag undan med den genom att använda den till pedikyr istället för jag vill verkligen inte göra mig utav med den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.