söndag 10 maj 2009

NOTD Nivea Lilly Gloss

Oj, det här är verkligen inte likt mig men jag var helt enkelt tvungen att köpa detta efter att ha sett den hos LipglossBitch. Jag har inga röda lack (ok, den här är korallfärgad och jag har ett annat sånt lack men den här drar mer åt rött, ja, det är en riktig gelehallon färg som LipglossBitch skriver) så det här känns lite unikt. Det är också det första Nivea lacket jag har och efter att ha testat detta måste jag skaffa fler. Enkelt att applicera- torkar så resultatet blir heljämnt (just det, heljämnt) och torkar även relativt snabbt. Finishen är jellyaktig och jag gillar den. Lite halvgenomskinlig- som om du skulle doppat naglarna i smälta gelehallon helt enkelt. Mycket somrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.