fredag 22 maj 2009

NOTD: Nfu Oh 53

*trumvirvel* Och nu är det dags för det blåa Nfu Oh lacket- nämligen #53. Nfu Oh har samma problem som Depend- deras otroligt fantasieggande namn. Nåja, det går ju inte att bortse ifrån att dessa lack är, oavsett namnet, otroliga. Det är är blått med en mängd blått microglitter samt rosa/aprikosa flakes (tror även det fanns lite gröna med)- en jättevacker kombination. Jag tror det var samma rosa flakes som i #48 men jag kan ha fel. Lacket är verkligen enastående men jag tror att detta passar bättre ovanpå ett annat. Det är nämligen omöjligt att få det opakt och i ärlighetens namn så såg det ut som mina naglar var smutsiga under och det är något jag har väldigt svårt för. Så mina naglar ÄR inte smutsiga på bilden - jag skrubbade dem som en idiot innan bilden utan att få bort det så det är en tråkig synvilla. Jag hade 4 lager.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.