tisdag 19 maj 2009

Nytt från Nailmail

Idag fick jag den efterlängtade leveransen av mina tre nfu-oh lack från Nailmail. Ni ska tro att jag hade ångest och beslutsvårigheter när vi fick chansen att välja vilka lack vi ville ha. Snacka om i-landsproblem förresten. Men ibland kan lyxproblem som det vara sköna istället för riktigt allvarliga. Min leverans innehöll iallafall tre flakes lack; 48, 50 och 53. Jag tror jag sökte på halva nätet efter bilder på hur lacken ser ut på. För flakeslacken är luriga- de kan se knalliga ut i flaskan men på naglarna blir de skira, eller inte alls skira! Tillslut fann jag en sida på Flickr med en massa bilder- sök där efter swatchar om ni inte finner det ni söker hos nagelbloggar (som annars innehåller de bästa bilderna).

Alla tre skönheter tillsammans. Notera att IsaDora lacket fortfarande envisas med att vara orange.

#48, den rosa skönheten

#50 vackert ljuslila med gröna flakes (som vägrade visa sig på bilden, Isadoralacket var mer realistiskt här dock)

Och tillslut den blåa #53 som blir mer grå på (om jag fattat swatcharna rätt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.