fredag 15 maj 2009

Tävling hos Bokkei

Ägaren av den här bloggen är en otroligt duktig tecknare och tatueringsartist- hon gör grymma teckningar. Jag blev helt förbluffad när jag såg det snygga porträttet hon gjorde på Bjooti. Men, iallafall så har hon annordnat en liten tävling på temat rosa. Inget konkret bara att man ska vara kreativ och det ska vara rosa. Samt att det ska finnas fotobevis. 'Ok', tänkte jag och gnuggade geniknölarna. 'Vad kan jag göra som är rosa och kreativt?' 'och som ändå är något som är jag?' Jag har rosa tröjor- visst och en del andra rosa grejor även om jag inte är typiska 'princess'-tjejen. Men så kom att tänka på mina nagellack. Mina NOTDs är det som går bäst hem hos läsarna av bloggen och jag vet att jag hade ett gäng rosa lack. Så jag gjorde ett litet lack-mästerverk. Eller ja, mästerverk är att ta i men jag skapade det just för denna tävling.


Kalla det för abstrakt konst eller bara en nagellacksspya på papper. Jag pillade med det en stund och blev nog lite yr i huvudet på kuppen- hahahahaha. Om det är en vinnare vet jag inte men det är mitt kreativa verk och jag är lite småstolt över det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.