måndag 15 juni 2009

Nailmail leverans

Japp, idag fick jag det efterlängtade aviet från posten. Det var bara att gå bort till OK macken (jag bor i en liiiiten stad) och hämta det. Det här är mina tre skönheter:

Från vänster: Plum to blush red (skir röd med vackert skimmer, ändrar inte färgen dock men är fin som den är- ja, jag har redan provat den idag)Silvery grey sparkle to Lilac (ändrar inte färg men den blir faktiskt ganska så matt- se fotot nedan- utan topplack) samt Cotton Candy to Blossom (som är den enda som ger viss skillnad och som jag inte provat- är en krämig rosa)

Jag kommer att återkomma med en riktigt NOTD, jag ville bara visa hur matt den var med tanke på det matta modet som råder just nu (eller som ska råda i höst)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.